Регулятор з питань медіа Великої Британії оприлюднив дослідження, присвячене вподобанням та очікуванням етнічних меншин

03.12.2021

Тенденції, притаманні певному поколінню, збереження культурної спадщини, стереотипи, шкідливий контент і роль регуляторного органу з питань медіа Великої Британії: вподобання й очікування аудиторії етнічних меншин у Великій Британії. Регуляторний орган з питань медіа Великої Британії (Ofcomопублікував результати дослідження, спрямованого на виявлення вподобань і очікувань етнічних меншин.

3 листопада 2021 року Ofcom представив новий звіт, де викладені матеріали щодо вподобань, очікувань і споживання аудиторії етнічних меншин на основних телевізійних каналах та радіостанціях, які безпосередньо відображають їх культурні й релігійні інтереси і переконання.

З метою кращого розуміння потреб користувачів Ofcom ініціював групові онлайн-дискусії, родинні сесії, робочі групи за участі понад 170 осіб із великих спільнот етнічних меншин (індійці, пакистанці, бангладешці, а також  африканська й арабська мовні аудиторії) у Великій Британії, до яких долучилися представники телевізійних каналів і радіостанцій, які ліцензовані Ofcom.

Незважаючи на те, що таке якісне дослідження не дає можливості врахувати всі різноманітні аспекти спільнот, воно вирізняє загальні тенденції і  дає основу для подальшого аналізу:

Розрив поколінь: Ofcom зафіксував різні тенденції серед трьох основних груп поколінь: перша генерація (ті, хто народилися поза межами Великої Британії і згодом оселилися у Великій Британії), друга генерація (ті, хто зростали і виховувалися у Великій Британії), третя генерація (ті, хто народилися, зростали і виховувалися у Великій Британії).

  • Третя генерація відповідає усталеним культурним цінностям Великої Британії і знайома з контентом широкого кола компаній телерадіомовлення, а медіа, сфокусовані на таких спільнотах, є інструментом підтримки зв’язку між родинами та старшим поколінням.
  • Перша генерація меншою мірою, друга генерація, можливо, трохи менше володіють англійською мовою і більш схильні дотримуватися своїх традиційних культурних та релігійних цінностей. Таким чином, вони споживають виключно ті медіа, що сфокусовані на них (особливо це прослідковується щодо першої генерації).

Медіа, сфокусовані на спільнотах:

  • Учасники, які взяли участь у дослідженні, акцентували увагу на важливості таких медіа, оскільки за їх допомогою вдається зберегти культурну, релігійну і мовну спадщину для майбутніх поколінь, продовжити зв’язок із країнами їх народження і бачити «людей, схожих на них самих».
  • І навпаки, учасники висловили хвилювання щодо потенційної шкоди та правопорушень, які мають вплив на спільноту. Захист дітей, протидія розпалюванню ворожнечі або насильства між різними групами і спільнотами – найбільш чуттєві проблеми. Гендерні аспекти, відображені в деяких програмах, також можуть впливати на зростання напруги між генераціями.

Загалом учасники продемонстрували більш низький рівень очікувань щодо медіа, сфокусованих на етнічних меншинах, зокрема, через нестачу достатньої поінформованості про те, що надання медіа таких послуг підлягає регулюванню.

Основні медіа: очікування щодо основних медіа більші. Головні проблеми, про які йшла мова, – це «висвітлення релігійних спільнот», «висвітлення стереотипів», що вплинуло на суспільство, і «сюжети, що містили очевидні протиріччя щодо культурних, релігійних та моральних цінностей учасників» (особливе занепокоєння це викликало у групи першої генерації).

Роль Ofcom: учасники не були достатнім чином поінформовані про те, що Ofcom є регулятором таких медіа, а також про можливість надсилання скарг.

Ofcom наголошує, що перший звіт – це тільки початок, оскільки планується реалізувати багато заходів задля встановлення належних зв’язків з етнічними меншинами, а також більш ретельно дослідити їх очікування і динаміку змін.

Класифікація учасників дослідження

Стандарти Кодексу мовлення, які були визначені як найважливіші для Ofcom
у рамках регулювання мовників, які сфокусовані на аудиторію етнічних меншин

Джерело Ofcom


Перейти до вмісту