Регуляторний орган з питань медіа Бельгії (CSA) оприлюднив результати нового дослідження, присвяченого виявленню вподобань аудиторії в аудіовізуальному секторі.
Головною метою такої роботи став пошук нових тенденцій у моделях споживання в динамічному розвитку, а не в певному статичному стані. Саме тому процес ґрунтувався на двох етапах: кількісному (метод опитування) та якісному (метод інтерв’ювання).
Кількісний аспект стосувався поведінки споживачів:
- типи споживання;
- тривалість споживання;
- місце споживання;
- тощо.
Цей компонент дослідження мав на меті оцінити еволюційні тенденції поведінки споживачів та емпірично виміряти важливість різних суб’єктивних характеристик. Враховувалися низка даних, зокрема соціально-демографічні, такі як вік, стать, соціальне становище, місце проживання, рівень освіти тощо.
Якісний компонент розглядав ставлення споживачів до контенту, з метою зрозуміти вибір саме такого контенту, різновиду девайсу/обладнання, режиму споживання. Головна ціль такого якісного аналізу полягала не в репрезентативності, а в диверсифікації вибірки.
У результаті розгалуженого опитування було охоплено ¼ території (24,3%) Бельгії.
Серед опитуваних більшу частину становили жінки – 51,7%, відсоток чоловіків – 48,3%.
Дослідження охопило 6 провінцій Бельгії, а саме: Валлонський Брабант, Брюсельський регіон, Ено, Льєж, Люксембург, Намюр.
Також під час дослідження було враховано таку складову, як місце проживання:
- місто;
- приміський район;
- сільська місцевість.
За віковою представленістю опитування охопило осіб віком від 15 до 70 і більше років.
У дослідженні акцентовано увагу і на рівень освіти опитуваних: вища (moyen 32,5%), середня (haut 32,8%), базова (bas 34,7%).
Джерело: вебсайт CSA