Національна рада звертає увагу ліцензіатів, що відповідно до частини сьомої статті 55 Виборчого кодексу України матеріали передвиборної агітації з використанням електронних (аудіовізуальних) засобів масової інформації повинні бути титрованими та/або перекладеними на українську жестову мову, щоб забезпечити їх доступність для осіб з порушеннями зору і слуху з урахуванням вимог, встановлених Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення.
Водночас чинним медійним законодавством не передбачено повноваження регулятора щодо здійснення нагляду за діяльністю телерадіоорганізацій у контексті вимог до програм, які перекладаються на жестову мову або супроводжуються субтитруванням.
Керуючись вимогами частини сьомої статті 55 Виборчого кодексу України, з метою недопущення дискримінації людей із вадами зору та/або слуху за ознакою інвалідності у сфері доступу до аудіовізуальної інформації Національна рада наголошує на необхідності титрування та/або перекладу на українську жестову мову матеріалів передвиборної агітації з урахуванням власних технічних і фінансових можливостей мовників.