Медіа-регулятор Франції (CSA) 31 липня 2018 року оприлюднив Звіт щодо виявлених порушень на ринку реклами

28.09.2018

Це дослідження стало поворотною віхою для сектора реклами Франції

25 липня 2018 року Міністерство культури Франції спільно з CSA  опублікували Звіт «Медіа і реклама в інтернеті: визначення ціни і нові практики», яке було проведене консалтинговою фірмою «Bearing Point». Це дослідження ґрунтується на 60 інтерв’ю проведених із професійними представниками рекламного ринку, вміщує 95 сторінок і включає масштабні дані стосовно доходів від реклами видавців та рекламних агентств (досі не опубліковано).

У Звіті виділено три ключових аспекти:

  • Визначення нинішнього стану ринку реклами й надходжень від традиційних ЗМІ в Інтернеті.
  • Виявлено та проаналізовано причини змін у надходженнях від преси та аудіовізуальних засобів порівняно з Інтернетом.
  • Розроблено стратегії, що в майбутньому можуть бути реалізовані зацікавленими сторонами у пресі та в аудіовізуальній сфері.

Дослідження засвідчило, що розвиток цифрових технологій призвів до порушення діяльності цілої екосистеми рекламного ринку. Поява інтернет-реклами на початку 2000-х років призвела до глибинних перетворень у системі стратегій витрат рекламодавців на користь реклами в інтернеті всупереч традиційній діяльності ЗМІ.

Дохід від реклами на телебаченні й радіо, домашнього кіно та кіно, у друкованих ЗМІ упродовж 2000 – 2017 років зменшився на 1/3, водночас дохід від інтернет-реклами продовжує зростати і на цьому етапі становить більше 1/3 всіх доходів від реклами у ЗМІ. 

Зростання доходів на ринку інтернет-реклами відбувається здебільшого за рахунок двох видів діяльності: платних посилань (лінків) і соціальних мереж. Серед цієї категорії мало представленні традиційні медіа-гравці. Загалом 92% зростання рекламних інвестицій в інтернеті у 2017 році відбувалися завдяки платним посиланням і соціальним мережам.

Втрати доходів для телебачення менш значні порівняно із друкованими виданнями, але вони не компенсуються доходами, отриманими у мережі. Телевізійна реклама доводить свою еластичність завдяки якості пропозицій та здатності швидко розвиватися у напрямі впізнання бренда та іміджу. Однак велика кількість каналів поширення, масштабність відеооголошень на платформах призводять до певних труднощів монетизації контенту у висококонкурентному просторі, де аудиторія фрагментована.

Дослідження стало поворотним момент для рекламного ринку: у відповідь на підвищення вимог рекламодавців учасники ринку обрали позицію щодо безпечності бренду. Рекламодавці наразі схильні вважати, що підвищення впізнаваності бренда – це довготривалий процес із гібридними й автономними комунікаційними стратегіями. Такі стратегії можуть бути реалізовані пресою та зацікавленими сторонами в аудіовізуальній сфері, та включають у себе: створення системи цінності через контент, прагнення бути якомога більше наближеними до очікувань рекламодавців, надбання технологічних навичок, демонстрація ефективності й позиціонування на інноваційних медіа.

Еволюція вартості ринку зв’язку

Джерело сайт Epra