Запущено промо-ролик про цифрове ТБ

24.02.2012

Цього місяця в ефірі загальнонаціональних каналів з’явився рекламний ролик про впровадження в Україні цифрового телевізійного мовлення у стандарті DVB-T2. Його мета – поінформувати українців про його базові характеристики.

Члени Національної ради неодноразово наголошували на необхідності ведення широкої інформаційно-роз’яснювальної кампанії для населення. Про те, що такий ролик з’явиться в ефірі провідних телевізійних каналів України вже в лютому ц.р., було заявлено під час конференції «Результати перевірок виконання ліцензійних умов зі створення мережі цифрового ефірного телебачення в Україні компанією «Зеонбуд», яку провела Національна рада 31 січня 2012 року.

Тоді ж голова Держкомтелерадіо Олександр Курдінович заявляв, що найближчим часом запрацює і спеціальний кол-центр, зателефонувавши до якого пересічний глядач зможе довідатися про переваги та особливості цифрового телебачення.


Перейти до вмісту