Замість літери «К» – логотипу телекомпанії «Купол» – на екранах столичних телеглядачів з’явиться «ВUSINESS KYIV»

23.02.2012

Рішенням Національної ради київській компанії ТРК «Купол» переоформлено ліцензію. Змінилися логотип, фактична адреса та програмна концепція мовлення. Нещодавно канал збільшив територію розповсюдження сигналу та став обов’язковим для київських кабельників.

У програмній концепції мовлення каналу помітно зросла частка програм власного виробництва. Хоча в цілому дещо зменшилася мінімальна частка національного аудіовізуального продукту та збільшилася максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного виробництва. Щодо жанрового наповнення, то в ефірі стане менше інформаційно-аналітичних і публіцистичних та культурно-мистецьких передач. Збільшиться обсяг науково-просвітницьких передач та фільмопоказу. Також компанія перестане транслювати телеторгівлю.

Під час обговорення змін до програмної концепції телеканалу між членами Національної ради та представниками «Купола» виникла тривала дискусія, оскільки в заявних документах повністю зникали дитячі програми, яких раніше було 2 години. Пояснення представника компанії Андрія Соломахи, чому компанія відмовляється від трансляції дитячих програм, не були переконливими. Про своє негативне ставлення до таких змін заявили члени Національної ради. Особливо на тому, що всі телеканали – як загальнонаціональні, так і регіональні та місцеві – мають бути соціально відповідальними, наполягали Ірина Опілат і Оксана Єлманова. Зокрема, Ірина Опілат зауважила: «Подаючи дитячі програми в ефір, ви тим самим збільшуєте майбутню аудиторію своїх дорослих глядачів».

Голова Національної ради Володимир Манжосов зауважив, що телерадіоорганізації розвиваються і мають повне право змінювати свої програмні концепції, особливо якщо зважити, що «Купол» отримав ліцензію 2003 року. Національна рада не втручається в програмне наповнення каналів, однак треба брати до уваги той факт, що при отриманні ліцензій канали за дитячі програми мали 30-відсоткову знижку в оплаті ліцензійного збору.

У результаті обговорення цього питання представник компанії заявив, що вони зможуть виконати умови ліцензії, в якій залишаться 30 хвилин дитячих програм. Ці програми не будуть власними, але національного виробництва.
Логотип компанії – літера «К» – відтепер змінюється на «BUSINESS KYIV». Офіс компанії розміщуватиметься на вулиці Вадима Гетьмана, 6, у ТРЦ «Більшовик».

Надаємо, що раніше ця компанія збільшила потужність передавача в 500 разів, з 10 Вт до 5 кВт, розширивши цим територію покриття сигналом. Завдяки цьому канал увійшов до універсальної програмної послуги для міста Києва (до цього мовлення здійснювалося лише на три райони, тепер його зможуть дивитися всі столичні телеглядачі).
Довідково: універсальна програмна послуга – це пакет програм, який повинні транслювати всі телерадіоорганізації, що згідно з ліцензіями здійснюють наземне ефірне мовлення на території відповідної багатоканальної телемережі.

_____________________________________________________________________________
Стежте за нашими новинами на facebook.com/NacRada та twitter.com/NacRada


Перейти до вмісту