Національна рада проаналізувала, чи дотрималися телерадіоорганізації вимог закону про публікацію в друкованих ЗМІ вартості політичної реклами, яку вони розміщують у своїх ефірах.
Із 27 загальнонаціональних телеканалів і 15 загальнонаціональних радіостанцій інформацію про те, скільки коштуватиме ефірний час для передвиборної агітації, не розмістили лише три телеканали – парламентський канал «Рада», «XSPORT» і «Ескулап-TV». Водночас моніторинги Національної ради свідчать про те, що ці мовники не поширюють політичну рекламу.
Вимога щодо обов’язкового оприлюднення телерадіоорганізаціями розцінок передвиборної агітації передбачена частиною шістнадцятою статті 107 Закону України «Про вибори народних депутатів України». Необхідна інформація була розміщена мовниками в газетах «Урядовий кур’єр» і «Голос України».
Виборча кампанія з дострокових виборів народних депутатів України стартувала 24 травня цього року.