На засіданні 26 листопада Національна рада за результатами моніторингу висвітлення медіа другого туру виборів призначила позапланові виїзні перевірки ПрАТ «Телеканал «Інтер» (логотип «Інтер»), м. Київ, ТОВ «Телерадіокомпанія «112-ТВ» (логотип «112 УКРАЇНА»), ТОВ «Телерадіокомпанія «Відікон» (логотип «V»), м. Суми, ТОВ «Телерадіокомпанія «Ритм» (логотип «ITV MEDIA GROUP»), м. Рівне, і ТОВ «Телерадіокомпанія «Нові комунікації» (логотип «Z ZIK»), м. Львів.
Моніторинги загальнонаціональних, супутникових інформаційних, регіональних і місцевих медіа проводилися з 9 по 15 листопада. Їх результати попередньо були розглянуті на засіданні робочої групи з нагляду за дотриманням ЗМІ виборчого законодавства під час кампанії місцевих виборів 2020 року.
При висвітленні перебігу виборчої кампанії зазначені мовники допустили у своїй діяльності ознаки порушення частин четвертої і п’ятої статті 51, частини третьої статті 52, частин четвертої і восьмої статті 57 Виборчого кодексу України, а також пункту а) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Ці норми Виборчого кодексу стосуються правил поширення політичної реклами та агітації, забороняють приховану передвиборну агітацію, визначають заборону для працівників ЗМІ агітувати за або проти кандидатів, оцінювати їхні передвиборні програми або надавати їм перевагу в будь-якій формі, забороняють транслювати в рамках інформаційних програм і передач передвиборні агітаційні матеріали або політичну рекламу, а також поширювати їх напередодні дня голосування і в день голосування. Закон України «Про телебачення і радіомовлення» зобов’язує телерадіоорганізації дотримуватися законодавства України та вимог ліцензій.
Після проведення перевірок Національна рада ухвалить щодо зазначених мовників рішення відповідно до вимог законодавства.
Докладніше про виявлені в ефірі загальнонаціональних і супутникових інформаційних, а також регіональних і місцевих телеканалів ознаки порушення законодавства в матеріалах про засідання робочої групи.