Європейська аудіовізуальна обсерваторія опублікувала новий річний звіт, у якому містяться дослідження нових змін, які відбудуться в аудіовізуальному середовищі Європи після Брексіту.
Брексіт перетворить Велику Британію на потужного європейського гравця, який не входить до ЄС. Річний звіт Європейської аудіовізуальної обсерваторії (ЄАО) охопив 40 європейських країн і Марокко та є унікальним оглядом тенденцій, які характеризують аудіовізуальну сферу:
- 287 таблиць;
- 40 інформаційних бюлетенів (за країнами);
- обсяг даних із 2015 по 2019 рр.
Європейський Союз втрачає центр телевізійних каналів
Велика Британія була центром створення телевізійних каналів у ЄС. Іншими країнами, які не входять до ЄС, але створюють велику кількість телеканалів, є Росія, Туреччина, Швейцарія, Албанія та Грузія.
Європейські телеканали, створені за межами ЄС
Через Брексіт ЄС втрачає 14% європейського ринку телевізійної реклами
Після Брексіту вплив ЄС на європейському аудіовізуальному ринку зменшиться (із 87 % до 73%).
Через Брексіт ЄС втрачає 11% підписників телевізійних послуг за плату та 23% послуг SVOD[1]
Велика Британія після Брексіту сприяє підвищенню рівня різноманітності
За межами ЄС європейські країни дуже різноманітні в контексті концентрації медіа. Частка аудиторії основних телекомпаній нижча, ніж в ЄС, і характеризується високим рівнем різноманітності (за країнами).
Частка аудиторії 4 основних груп мовлення (%)
[1] SVOD (Subscription Video on Demand) – різновид послуг відео на замовлення, що передбачає доступ до відео в рамках придбання періодичної підписки.