
Комітет Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики розпочав дослідження ефективності впровадження медійного законодавства щодо регулювання онлайн-медіа. Це допоможе оцінити рівень досягнення цілей та практичної ефективності нового медійного законодавства у сфері онлайн-медіа, виявити прогалини й адаптації норм до сучасних викликів.
Усім зацікавленим сторонам пропонується взяти участь в опитуванні, сфокусованому на питаннях визначення, реєстрації, обов’язків, спільного регулювання, розроблення критеріїв та відповідальності.
Опитування розроблене в рамках проєкту «Модельний комітет» за сприяння Вестмінстерської фундації. Метою його є вдосконалення Закону України «Про медіа», оскільки під час реалізації певних його норм виникли моменти, що потребують доопрацювання й виправлення.
Необхідність здійснення аналізу передусім виникла з огляду на відсутність розроблених чітких критеріїв віднесення осіб до суб’єктів у сфері онлайн-медіа, що створює ризики як для добросовісних медіа, так і для захисту громадян від маніпулятивного контенту та дезінформації.
Респонденти мають можливість поділитися своїм досвідом і висловити свою експертну думку, допомогти Комітетові краще зрозуміти, як вдосконалити регулювання онлайн-медіа.
Триватиме опитування до 15 березня цього року. Запитання доступні за посиланням.
Отримані результати аналізу використовуватимуться як інформаційне підґрунтя для подальших етапів аналізу й вдосконалення законодавства у сфері онлайн-медіа.