Музичний телеканал «М2», який з травня минулого року транслює винятково композиції українських авторів і виконавців, цьогоріч до 75% збільшив частку пісень в ефірі українською мовою.
Такий формат мовник обрав свідомо попри те, що стикається із труднощами при пошуку творів достатньої якості. Налагоджено співпрацю з українськими музикантами і продюсерськими компаніями задля наповнення ефіру кращими відеокліпами вітчизняного виробництва.
Увазі телеглядачів запропоновано низку цікавих проектів – щоп’ятниці хіт-парад україномовних кліпів «Перший Український хіт-парад», щонеділі підсумковий хіт-парад «Головний хіт-парад країни», передачу «Як це було» – про створення вітчизняного шоубізу тощо. Крім того, у квітні має стартувати «Хіт-конвеєр» – конкурс нової української пісні.
Зважаючи на обмаль якісних записів, телеканал «М2» шукає кліпи на українські твори і просить надсилати їх мовнику.
Популяризація української музики сьогодні є вкрай актуальною і відповідає запитам суспільства. Громадськість готова дієво підтримати національного музичного виробника – прослуховуваннями і переглядами вітчизняного продукту. Ширша трансляція української музики в мережах кабельних операторів дала б змогу підтримати і сприяти розвитку рідної пісні.