Відсьогодні «UA:Українське радіо» розпочало інформаційну кампанію на транспорті в обласних центрах України для підтримки суспільного радіомовлення. Про це заявив на своїй сторінці у Facebook Дмитро Хоркін – генеральний продюсер «Українського радіо».
Зокрема, він зазначив: «У найбільших містах країни вийшли у рейс перші трамваї і автомобілі, брендовані UA:Українське радіо з ФМ-частотами та кодом для скачування».
Розбудовою FM-мережі «Українського радіо» упродовж останніх років послідовно й наполегливо опікується Національна рада. Так, упродовж 2015 – 2018 рр., керуючись законодавством та розуміючи місію суспільної телерадіокомпанії, регулятор виділив для її потреб 97 радіочастот. Таким чином, було створено загальнонаціональну мережу FM-мовлення «Українського радіо» і суттєво розширено територію покриття програм «Радіо «Промінь» і «Радіо «Культура». Нині суспільне радіо користується 372 частотами.
2018 року всі три програми Національної суспільної телерадіокомпанії України брали участь у конкурсах Національної ради на мовлення і за їх підсумками отримали 16 нових FM-радіочастот: «Українське радіо» – 9, «Радіо «Промінь» – 4 і «Радіо «Культура» – 3. Крім того, всі три програми суспільного мовника отримали ліцензії на цифрове радіомовлення в Києві. Нині оголошено новий конкурс, в якому також зможе брати участь суспільний радіомовник.
Комунікаційна кампанія стала можливою через фінансову підтримку Ради Європи та її українського Офісу.
Дмитро Хоркін говорить про те, що за останній час аудиторія «Українського радіо» збільшилася на 67%, а також висловлює сподівання, що тепер, коли відповідну інформацію побачать автомобілісти, пасажири, просто перехожі, у суспільного збільшиться кількість слухачів у великих містах. «Так, кампанія спрямована на залучення нової аудиторії та впізнаваності бренду UA:Українське радіо».
Фото із Facebook сторінки Дмитра Хоркіна