Тестування базового функціоналу Реєстру суб’єктів у сфері медіа та електронного кабінету

16.07.2024

Національна рада пропонує реєстрантам, ліцензіатам і особам, що мають намір зареєструвати медіа, ознайомитися в тестовому режимі з функціоналом електронного кабінету.

Реєстр створено з використанням державної системи «Програмна платформа для розгортання та супроводження державних електронних реєстрів». Наразі триває його дослідна експлуатація.

Радимо скористатися можливістю випробувати електронну систему подачі заяв суб’єктами у сфері медіа, пересвідчитись у працездатності власних електронних ключів і зробити пробні подання заяв.

Інструкцію з користування електронним кабінетом розміщено на сайті Національної ради у розділі «Учасникам ринку» – «Інструкції та роз’яснення» – «Інформація щодо функціонування електронного кабінету» за посиланням.

Для того, щоб подати заяву, необхідно на головній сторінці сайту Національної ради увійти в електронний кабінет за допомогою ключа із цифровим підписом.

На малюнку червона стрілка вказує на іконку, через яку здійснюється вхід в електронний кабінет.

Тестування триватиме до середини серпня 2024 року. Звертаємо увагу, що тестування не впливає на дані, що містяться в робочій версії реєстру Національної ради. Для тестування можна використовувати вигадані дані, потрібно лише дотримуватися формату даних! Подані через систему заявки є тестовими, не матимуть юридичної сили і не можуть бути основою для ухвалення рішень Національною радою.

Для реальної реєстрації або ліцензування заяви і документи, що до них додаються, необхідно подавати до Національної ради в паперовій формі на адресу: 01601, м. Київ, вул. Прорізна, 2 або на електронну пошту nrada@nrada.gov.ua з накладанням кваліфікованого електронного підпису чи печаткою.

Про остаточний перехід на роботу Реєстру в електронній версії буде повідомлено окремо.

Свої запитання та пропозиції надсилайте на електронну пошту e.cabinet@nrada.gov.ua, додаткову інформацію можна отримати за телефоном 044-234-97-13.