5 вересня в Україні стартує виборча кампанія з обрання депутатів місцевих рад і сільських, селищних, міських голів. Про це було оголошено Центральною виборчою комісією під час її засідання 30 серпня. Виборчий кодекс України містить особливі вимоги до діяльності телевізійних і радіомовників у період проведення виборчої агітації. Для забезпечення ефективної роботи медіа у рамках правового поля Національна рада підготувала пам’ятку для телерадіоорганізацій, якою вони можуть послуговуватися у цей час, аби належним чином висвітлювати місцеві вибори.
У презентації висвітлено питання обов’язку медіа щодо збалансованого висвітлення коментарів кандидатів, партій – суб’єктів виборчого процесу, запису передач, які містять передвиборну агітацію, особливостей надання коментарів та оцінок передвиборної агітації, створення і поширення в прямому ефірі передач за участі кандидатів, представників партій – суб’єктів виборчого процесу, встановлення розцінки вартості рекламного часу тощо. Національна рада також, як це відбувається завжди у виборчий період, створить спеціальну робочу групу для нагляду за дотриманням ЗМІ законодавства під час перебігу виборчої кампанії.