Рейтинги телевізійної аудиторії у І кварталі 2019 року – дослідження ІТК

10.06.2019

Національна рада в рамках співпраці з Індустріальним телевізійним комітетом оприлюднює результати панельного дослідження телевізійної аудиторії за І квартал 2019 року. Дослідження ІТК на його замовлення готують дослідницькі компанії «Nielsen» і «Комунікаційний Альянс».

Порівняно з І кварталом минулого року частка глядачів, що дивляться цифрове телебачення, зросла на 50%.

Динаміку зростання частки глядацької аудиторії продемонстрували телеканали «Україна», «112 Україна», «Прямий»,  «Еспресо», «24 канал», «Новий», «НЛО TV», «Індиго TV», «Піксель TV» тощо.

При цьому найбільший показник зростання як рейтингу, так і частки був у «Прямого» – 130% і 155% відповідно. А зростання цих показників у «Піксель TV» дало йому можливість увійти в десятку найрейтинговіших телеканалів.

За даними телевізійної панелі, у ТОП-10 найбільш рейтингових телеканалів у І кварталі 2019 року увійшли

«Україна»,  «1+1», «СТБ»,  «Інтер», «ICTV», «Новий канал», «2+2», «TET», «НТН», «Піксель TV».

Разом 10 провідних телеканалів охоплюють 63,68% глядачів, котрі дивилися телеканали, від загальної кількості телеглядачів для аудиторії у віці 4+.

Найбільших втрат частки аудиторії зазнали телеканали «UA:Перший» (-37%) та «Інтер» (-31%).

Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці (за винятком АРК і м. Севастополя з 01.04.2014 та тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей з 01.01.2018) із 2840 домогосподарств, із яких 1900 розміщені в містах із населенням понад 50 тис. людей і 940 домогосподарств – у містах із населенням менше як 50 тис. людей та селах.

Основна мета дослідження телевізійної аудиторії – отримання надійних повних репрезентативних даних про перегляд телеканалів в Україні.

Панеллю називається група людей, що відібрана для проведення дослідження. Суть панельного дослідження полягає в тому, щоб безперервно отримувати протягом деякого періоду часу інформацію від кожного з учасників панелі. Інформація збирається щосекунди. Вибірка домогосподарств, що беруть участь в дослідженні, репрезентативна за своїми соціально-демографічними та технічними (тип прийому телесигналу, телевізійне обладнання та ін.) характеристиками, та відтворює структуру населення України.

https://e.issuu.com/embed.html#31564444/70486214