12 листопада Національна рада розглянула результати позапланової виїзноїперевірки КП «Телерадіокомпанія «Мелітополь» Мелітопольської міської ради Запорізької області, логотип «TVM», призначеної через зафіксовані моніторингом порушення під час висвітлення виборчої кампанії місцевих виборів 2020 року.
Під час перевірки з’ясовано, що мовник порушив вимоги пунктів а), е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення». Ці законодавчі норми зобов’язують телерадіоорганізацію дотримуватися законодавства України і вимог ліцензії, виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством. 17 вересня 2020 року в ефірі телеканалу о 18:04, 18:29, 18:54, 18:59 і 19:19 демонструвалася реклама з відбивкою «політична реклама» політичної партії «Команда Сергія Мінька» російською мовою з україномовним титруванням. Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про рекламу» реклама в ефірі телерадіоорганізацій має транслюватися державною мовою. Оскільки Національна рада не може вжити заходів до компанії за такого типу порушення законодавства, вона вирішила взяти до відома наявність порушень у її діяльності і звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови і Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Ці органи мають повноваження для відповідного реагування на зазначене порушення рекламного законодавства України.