Національна рада, розглянувши результати позапланової перевірки ТОВ «Телерадіоорганізація «Мульті медіа сервіс» (логотип «К1») стосовно зобов’язання привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства, вирішила провести додатковий моніторинг ефіру мовника, а вже потім ухвалювати остаточне рішення.
Суть питання полягала в тому, що перевіркою, яку проводила працівники Національної ради, зафіксовано порушення вимог рекламного законодавства, а саме: трансляція рекламних блоків на їх початку, а також наприкінці була не чітко відокремлена від інших програм, передач із використанням слова «реклама».
Під час обговорення члени Національної ради переглянули відеозапис ефіру каналу, але слова «реклама» в ньому не побачили. Не побачили рекламної відбивки у відеозаписі і всі присутні в залі засідань, тому прозвучало питання: можливо, так і планувалося? Натомість директор із розвитку компанії Олександр Кравцов наполягав, що ця відбивка там є, але візуалізація низька, бо текст подавався з титрувальної машини. На цей час цю технічну ваду усунуто, наголошував він.
Аби в регулятора не залишилося сумнівів щодо можливих маніпулювань та усунення порушень і буде здійснено додатковий моніторинг мовлення телеканалу «К1».