На засіданні 11 жовтня Національна рада ухвалила рішення про призначення позапланової виїзної перевірки діяльності приватного акціонерного товариства «Телерадіокомпанія Люкс», м. Львів, щодо дотриманням ним правил рекламної діяльності та спонсорства, а також виконання пункту 3 рішення Національної ради від 11.07.2018 № 775, яким компанію було зобов’язано увідповіднити свою діяльність законодавчим вимогам.
Попередня планова перевірка мовника зафіксувала порушення ним вимог пункту е) частини першої статті 59 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (телерадіоорганізація зобов’язана виконувати правила рекламної діяльності і спонсорства, встановлені законодавством), відповідно регулятор застосував до ліцензіата санкцію «оголошення попередження» та зобов’язав упродовж місяця з дня ухвалення рішення усунути порушення і привести свою діяльність у відповідність до вимог чинного законодавства.
Щоб переконатися в тому, чи компанія виконала вимогу регулятора та усунула порушення, 29 серпня 2018 року проведено моніторинг мовлення каналу «24» і знову зафіксовано численні випадки ознак порушення законодавчих норм у сфері рекламної діяльності. В ефірі ліцензіата протягом доби багато раз розміщувалася інформації рекламного характеру про спонсора, а також виявлено ознаки порушення вимог частин першої та третьої статті 9 Закону України «Про рекламу», оскільки реклама не була відокремлена від іншої інформації для ідентифікації її як реклами.
Таким чином, розглянувши результати моніторингу мовлення за 29 серпня, керуючись частиною першою статті 70 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», статтею 13 Закону України «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення», абзацами третім, п’ятим пункту 3 розділу ІІІ Інструкції про порядок здійснення моніторингу телерадіопрограм, проведення перевірок телерадіоорганізацій та провайдерів програмної послуги, затвердженої рішенням Національної ради регулятор призначив позапланову виїзну перевірку діяльності ПрАТ «Телерадіокомпанія Люкс», яка має підтвердити або спростувати факти, зафіксовані моніторингом ефіру компанії. Після цього Національна рада розгляне результати перевірки на своєму засіданні та ухвалить відповідне рішення.