Упродовж липня для працівників регіональних мовників у рамках другого етапу проєкту «Media Change Ukraine» було проведено чотири серії медіатренінгів. Останній із них був присвячений темі діджиталізації медіа. Однак організатори проєкту вирішили його продовжити.
Цього разу темами обговорень і виступів стали:
– соціальні мережі як нові платформи з доставки контенту споживачу;
– особливості Facebook, Instagram, YouTube, Tik-Tok;
– можливості соціальних мереж для пошуку інформації;
– соцмережі як інструмент просування ефірного контенту.
Під час тренінгів аналізували роботу учасників і розбирали конкретні кейси, запропоновані представниками регіональних телерадіоорганзацій. Через велику зацікавленість у темі тренерам довелося перевищити запланований час роботи із кожною групою.
До медіатренерів проєкту Сергія Мамаєва та Андрія Богдановича на цій сесії приєдналася Дарина Романська – телеведуча і керівниця PR-кампаній.
Член Національної ради Максим Онопрієнко, який реалізовує цей проєкт, також повідомив учасникам, що медіатренінги буде продовжено. Так, наступного тижня заплановано проведення додаткового блоку вебінарів за участі ексклюзивного спікера. До проєкту приєднається Валерій Примост, креативний продюсер документальних фільмів і реаліті-шоу, письменник і сторітеллер. Усі подробиці будуть на сторінці Media Change Ukraine у фейсбук.