27 травня Національна рада призначила ТОВ «НОВИЙ КАНАЛ», м. Київ (логотип «Н») позапланову безвиїзну перевірку на дотримання законодавчих норм щодо ведення рекламної діяльності і спонсорства. Регулятор отримав скаргу на поширену в ефірі телеканалу рекламну інформацію про алкогольну продукцію.
24 лютого 2021 року Національна рада зафіксувала в ефірі ТОВ «НОВИЙ КАНАЛ» ознаки порушення норм Закону України «Про телебачення і радіомовлення» – частини п’ятої статті 6 і пунктів а) та е) частини першої статті 59, та Закону України «Про рекламу» – частини першої, другої, третьої та п’ятої статті 9, частини восьмої статті 13, абзацу другого частини другої статті 22.
За результатами моніторингу цього дня о 18:24 телеканал транслював передачу «Варто знати», в якій не було зазначено імені автора чи авторів та адреси виробника програми. Також у цій програмі під час виступів директора заводу «AKKERMAN DISTILLERY» Ілони Надводської, директора з маркетингу «AZNAYRI» Ольги Оширової та у закадровому голосі ведучої програми поширено інформацію про діяльність підприємства і споживчі якості торгівельної марки алкогольної продукції «AZNAYRI». Відповідно до вимог законодавства трансляція подібного контенту може розцінюватися як здійснення телерадіоорганізацією прихованої реклами алкогольного напою. Також до Національної ради надійшло звернення громадянки А.О. Даровської з наріканням на цю інформацію в ефірі телеканалу.
Для з’ясування факту вчинення порушення Національна рада перевірить діяльність телеканалу. У термін до 15 червня 2021 року ТОВ «НОВИЙ КАНАЛ» має надати Національній раді документи та матеріали, необхідні для проведення перевірки, яку регуляторний орган проведе у період з 11 по 25 червня 2021 року включно.