Нові зміни в ліцензії ВВС збільшують частку передач національного виробництва

20.10.2017

16 жовтня опубліковані нововведення до ліцензії британського суспільного мовника ВВС, виданої британським медіарегулятором Ofcom, відповідно до яких 2018 року планується трансляція не менше як ¾ програм оригінального виробництва найбільш популярними каналами BBC спеціально на замовлення національної аудиторії, досягаючи 90% ефіру у вечірні години пік на «BBC One» та «BBC Two».

Пропонуємо переклад новини про це із сайту Ofcom.

Відповідно до нових правил, розроблених для забезпечення високої якості і різноманітності програм для всієї аудиторії, British Broadcasting Corporation (BBC) повинна транслювати все більше програм національного виробництва.

Глядачі повідомили Office of Communications – британський медіарегулятор Ofcom – про важливість для них наявності власного виробництва. Оригінальний контент також дасть змогу BBC виконати свої зобов’язання відповідно до нової Хартії, що містить вимоги щодо відмінності та креативності у підході до забезпечення інтересів різних суспільних груп Великобританії у сфері телерадіомовлення.

Наступного року планується трансляція не менше як ¾ програм оригінального виробництва найбільш популярними каналами BBC спеціально на замовлення національної аудиторії, досягаючи 90% ефіру у вечірні години пік на «BBC One» і «BBC Two».

Визначені і нові вимоги до «Радіо 1» і «Радіо 2», які мають транслювати більш широкий спектр музичних творів, ніж комерційні радіостанції, та нових талановитих музикантів країни. Дитячі канали «CBBC» і «CBeebies» повинні транслювати відповідно 400 та 100 годин нових програм, що вводяться у Великобританії щороку.

BBC для всієї Великобританії

Вищезазначені нововведення опубліковані 16 жовтня 2017 року і є частиною нової ліцензії у діяльності BBC з того часу, як Ofcom став першим незалежним зовнішнім регулятором компанії (квітень 2017).

Ofcom прагне чітко відобразити інтереси усіх частин Великобританії в продукції, що її буде транслювати BBC.

Умови ліцензії також передбачають вимоги до змісту контенту компанії, а саме його виробництво у різних частинах Британії. 

Планується, що половина програм телевізійних каналів BBC буде створена поза межами Лондона з урахуванням мінімальних квот і чисельності кожної нації країни. Ми також забезпечимо підтримку виробництва програм у регіонах.

«BBC One» і «BBC Two» також повинні транслювати понад 600 годин програм, які відображають інтереси країн та регіонів, що входять до Сполученого Королівства, 95 % з яких мають бути вироблені в регіонах, яких вони стосуються.

Також Ofcom забезпечить, щоб кожна країна Сполученого Королівства витрачала необхідну кількість коштів на створення мережевих програм. Вперше BBC повинна буде витрачати однакову кількість грошей на виробництво програм у всіх чотирьох країнах Великобританії.

Посилення вимог

Більшість нових вимог передбачають не просто перегляд попередніх квот, а створення нових. Нами також були посилені певні вимоги, відповідно до пропозицій громадськості.

Нова ліцензія буде передбачати:

  • Збільшення новин і поточних подій. Ми збільшили квоти на новини та інформацію про поточні події на «BBC One» і «BBC Two». Вперше «Радіо 2» буде здійснювати транслюцію новин та інформації про поточні події упродовж 3 годин у години пік щотижня. А «Радіо 1» транслюватиме розширений інформаційний бюлетень у час-пік кожного робочого дня.
  • Захист мистецьких, музичних і релігійних програм. Наші дослідження показали, що ці теми є важливими для аудиторії, але деякі перебувають у занепаді. Враховуючи це, «BBC One» та «BBC Two» мають транслювати програми у цих жанрах, а деякі і у прайм-тайм. Ми також вперше захищаємо трансляцію комедійних програм на «BBC One» та «BBC Two».
  • Підтримка широкого спектра цінних жанрів. Ми підтримуємо такі жанри, як драма, комедія, жанрові програми та різноманітні стилі в музиці.
  • Підтримка кампаній соціальної спрямованості на радіо BBC. Ми вимагаємо від «Радіо 1» пропонувати мінімальну кількість соціально важливих проектів щороку. Підвищення обізнаності молоді про соціальні проблеми і забезпечення платформи для участі в таких заходах є одним із ключових аспектів, що дозволять «Радіо 1» відрізнятися від інших радіостанцій.

BBC має покращити рівень різноманітності

Уся аудиторія повинна відчувати, що BBC пропонує щось для неї. Але останні дослідження Ofcom показали що є кілька груп, інтереси яких достатнім чином не враховані і не представлені. Минулого місяця наш Звіт про різноманітність та рівні можливості на телебаченні показав, що багато груп не представлені у робочій групі BBC та в галузі.

Ofcom очікує, що BBC як національна телекомпанія буде долучатися до розв’язання проблем недостатнього представництва. Ліцензія містить нові вимоги, вперше BBC є публічно відповідальною за наявність різноманітних груп серед робочої сили. 15% працівників мають представляти етнічні групи, а до 2020 року – 50% працівників, у тому числі серед керівників, мають становити жінки. Ми вимагаємо від BBC щороку детально звітувати про прогрес у досягненні цих пріоритетів. При чому звіт про різноманітність робочої сили повинен стосуватися і Світової Служби, і комерційних відділів.

Також BBC щорічно повинна звітувати про розгалужену тематику передач, що транслюються, в тому числі і в прямому ефірі. Ми будемо оцінювати, чи проходять прогресивні зміни щодо врахування інтересів аудиторії Великобританії. Компанія має впровадити новий Кодекс щодо практичного забезпечення принципів рівності, що буде діяти не лише стосовно телемовлення, а й проблем відбору персоналу.

Окрім цього, Ofcom планує здійснити детальний огляд проблематики охоплення всієї аудиторії Великобританії та забезпечення її інтересів на BBC.

Кевін Бахурст, директор Ofcom з питань контенту та медіаполітики, наголосив, що BBC – це фундамент телерадіомовлення Великобританії. «Але ми маємо нагоду покращити роботу компанії, при цьому забезпечити виробництво якісних, різноманітних програми, що будуть віддзеркалювати інтереси та життя людей у всій Великобританії» – зазначив він. Бахурст підкреслив: «Наші правила гарантують, що BBC зосередить свою увагу на контенті оригінального вмісту й інвестуватиме у такі важливі сфери, як дитячі програми, музика, мистецтво та релігія».


Перейти до вмісту