У рамках проєкту «Media Change Ukraine» за ініціативи члена Національної ради Максима Онопрієнка стартує наступний його етап – цього разу з обміну досвідом. Представників регіональних медіа запрошуємо взяти участь у безкоштовних онлайн-медіатренінгах, які стосуватимуться стандартів новинної журналістики, специфіки управління регіональними мовниками, виробництва програм, роботи із соцмережами та розвитку діджитал-платформ.
Вебінари будуть відбуватися на платформі Zoom в онлайн-режимі один раз на тиждень. Їх проводитимуть профільні фахівці з великим досвідом роботи в медіа, зокрема і регіональних. Вебінар розрахований на 2 години.
Докладніше про теми вебінарів і на кого вони розраховані.
Тема 1: Регіональні медіа в сучасних умовах.
Учасники – власники і керівники телеканалів.
Ітиметься про:
– аудиторію. Для кого ми працюємо і як “почути” свою аудиторію;
– сітку мовлення. Якою вона має бути і як її формувати;
– новини. Як зрозуміти, на скільки якісно вони працюють і як їх покращити;
– ресурс. Як правильно планувати виробничий і творчий ресурс, і як знайти баланс в трикутнику “дорого-швидко-якісно”;
– власне виробництво. Бажання і можливості.
Тема 2: Якими мають бути регіональні новини.
Учасники – керівники каналів, головні редактори каналів і керівники новин.
Торкнемося питань про:
– переваги регіональних мовників та що глядач очікує побачити в новинах;
– стандарти сучасних телевізійних новин і як їх досягати;
– структуру редакції та розрахунок ресурсу;
– діджиталізацію новин та соціальні мережі.
Тема 3: Особливості роботи редакцій в передвиборчий і виборчий період.
Учасники – керівники каналів та головні редактори новин і проектів.
Поговоримо про:
– особливості регулювання медіа під час виборів;
– що можна, а що заборонено медіа;
– реклама, джинса і піар — де грань;
– можливі формати на період виборів.
Тема 4. Діджиталізація та соціальні мережі.
Учасники – головні редактори та керівники новин.
У полі зору:
– соціальні мережі як нові платформи з доставки контенту споживачу;
– особливості facebook, instagram, youtube, tik-tok;
– можливості соціальних мереж для пошуку інформації;
– соцмережі як інструмент просування ефірного контенту.
Для реєстрації і для того, щоб спланувати графік проведення семінарів, просимо представників регіональних медіа заповнити опитувальник.
Якщо у вас з’являться додаткові запитання, ви можете проконсультуватися у представників Національної ради в областях.
Сподіваємося, ініціатива Національної ради допоможе мовникам діяти, розвиватися і бути корисним насамперед для свого глядача!