Національна рада запрошує регіональних мовників взяти участь у безкоштовних медіатренінгах

24.06.2020

У рамках проєкту «Media Change Ukraine» за ініціативи члена  Національної ради Максима Онопрієнка стартує наступний його етап – цього разу з обміну досвідом. Представників регіональних медіа запрошуємо взяти участь у безкоштовних онлайн-медіатренінгах, які стосуватимуться стандартів новинної журналістики, специфіки управління регіональними мовниками, виробництва програм, роботи із соцмережами та розвитку діджитал-платформ. 

Вебінари будуть відбуватися на платформі Zoom в онлайн-режимі один раз на тиждень. Їх проводитимуть профільні фахівці з великим досвідом роботи в медіа, зокрема і регіональних. Вебінар розрахований на 2 години.

Докладніше про теми вебінарів і на кого вони розраховані.

Тема 1: Регіональні медіа в сучасних умовах.

Учасники – власники і керівники телеканалів.

Ітиметься про:

– аудиторію. Для кого ми працюємо і як  “почути” свою аудиторію;

– сітку мовлення. Якою вона має бути і як  її формувати;

– новини. Як  зрозуміти, на скільки якісно  вони працюють і як їх покращити;

– ресурс. Як  правильно планувати виробничий і творчий ресурс, і як знайти баланс в трикутнику “дорого-швидко-якісно”;

– власне  виробництво. Бажання і можливості.

Тема 2: Якими мають бути регіональні новини.

Учасники – керівники каналів, головні редактори каналів і керівники новин.

Торкнемося питань про:

– переваги  регіональних мовників та що глядач очікує побачити в новинах;

– стандарти  сучасних телевізійних новин  і як їх досягати;

– структуру  редакції та розрахунок ресурсу;

– діджиталізацію  новин та соціальні мережі.

Тема 3: Особливості роботи редакцій в передвиборчий і виборчий період.

Учасники – керівники каналів та головні редактори новин і проектів.

Поговоримо про:

– особливості  регулювання медіа під час виборів;

– що можна, а що заборонено медіа;

– реклама, джинса  і піар — де грань;

– можливі  формати на період виборів.

Тема 4. Діджиталізація та соціальні мережі.

Учасники – головні редактори та керівники новин.

У полі зору:

– соціальні  мережі як нові платформи з  доставки контенту споживачу;

– особливості  facebook, instagram, youtube, tik-tok;

– можливості соціальних мереж для пошуку інформації;

– соцмережі як інструмент просування ефірного  контенту.

Для реєстрації і для того, щоб спланувати графік проведення семінарів, просимо представників регіональних медіа заповнити опитувальник.

Якщо у вас з’являться додаткові запитання, ви можете проконсультуватися у представників Національної ради в областях.

Сподіваємося, ініціатива Національної ради допоможе мовникам діяти, розвиватися і бути корисним насамперед для свого глядача!