Національна рада винесла приписи медіа за порушення рекламного законодавства

25.09.2025

Національна рада на засіданні 25 вересня застосувала приписи за  порушення встановлених Законом України «Про рекламу» вимог та обмежень щодо порядку поширення (розповсюдження) реклами.

Національна рада винесла приписи двом суб’єктам у сфері медіа за незначні порушення законодавства.

ТОВ «УЯВИ!» (онлайн-медіа «Forbes») отримало припис за розміщення на своєму вебсайті статті «Philip Morris запускає в Україні нікотинові подушечки ZYN». Вищезазначена стаття містила розміщення фотографій упаковок нікотинових подушечок, а також інформацію про те, що нікотинові подушечки є альтернативою для повнолітніх споживачів нікотину, та способи їх купівлі.

Асоціація «Ретейлерів України» (онлайн-медіа «RAU») також отримала припис за публікацію матеріалу «Ploom як безпечніша альтернатива звичайному курінню». Стаття містила інформацію про електронний пристрій, який нагріває тютюнові стіки без їх спалювання та пропонувався користувачам як альтернатива традиційним сигаретам.

Розміщення таких матеріалів є порушенням вимог пункту 7 частини першої статті 35 Закону України «Про медіа» та пункту 8 частини першої статті 22 Закону України «Про рекламу», який забороняє будь-яку рекламу тютюнових виробів, їх замінників та нікотиновмісних продуктів у мережі Інтернет.

Суб’єкти зобов’язані усунути порушення протягом 7 робочих днів із дня оприлюднення рішень на офіційному вебсайті Національної ради та вжити заходів щодо недопущення таких порушень у майбутньому.


Перейти до вмісту