Щодня Національна рада опрацьовує десятки дзвінків із різними уточнювальними запитаннями, які виникають у заявників під час проходження процедури реєстрації або ліцензування. Переважна більшість із них з’являється ще на самому початку – на етапі підготовки й заповнення документів.
Ми сформували перелік топ-запитань, з якими найчастіше зверталися до Національної ради від часу, коли медіа розпочали офіційне оформлення своєї діяльності відповідно до Закону «Про медіа». Відповіді на них викладені в інфографіці. До першого випуску роз’яснень увійшло 12 запитань.
Ознайомлюйтесь самі, поширюйте для колег – можливо, серед них є відповіді, які допоможуть Вам полегшити і пришвидшити процес отримання офіційного статусу медіа.
Нагадуємо, на сайті Національної ради є докладна інформація з описом усіх етапів:
- як тримати ліцензію: https://webportal.nrada.gov.ua/konkursna-litsenziya/
- як зареєструвати суб’єкт у сфері медіа: https://webportal.nrada.gov.ua/pozakonkursna-litsenziya/
- Також про реєстрацію покрокова інструкція у вигляді інфографіки тут.
Багато актуальної інформації постійно оновлюється у розділі Учасникам ринку, де Національна рада регулярно публікує корисні інструкції та роз’яснення, а також останні оголошення, які допоможуть суб’єктам у сфері медіа вести діяльність без порушень, із врахуванням викликів воєнного часу.
Більше запитань та відповідей дивіться ось тут: