Литовський медіарегулятор вчергове заблокував IP-адреси, на яких поширюється кремлівська пропаганда

23.06.2023

Національна рада підтримує постійну комунікацію з Литовською комісією радіо і телебачення (LRTK), щоб перебувати в курсі ініціатив та діяльності своїх європейських колег. Одним із останніх рішень LRTK, пов’язаних із боротьбою з російською пропагандою, стало рішення заблокувати IP-адреси, з яких є вихід на заборонені в країні проросійські телепрограми.

Своє рішення литовський регулятор ухвалив, керуючись регламентом Ради Європейського Союзу щодо санкцій на поширення пропаганди й дезінформації проти країн Європейського Союзу.

На рішення литовського медіарегулятора зобов’язані будуть відреагувати і запобігти доступу до забороненого контенту інтернет-провайдери, IP-телебачення, платформи для обміну відео або ж застосунків. Також ці обмеження стосуються кабельного й супутникового з’єднання.

Під санкціями Європейського Союзу перебувають: Russia Today English, Russia Today UK, Russia Today Germany, Russia Today France, Russia Today Spanish, Sputnik, Russia RTR/RTR Planeta, Russia 24/Russia 24, TV Centre International, НТВ/NTV Mir, «Россия 1», РЕН ТВ і «Первый канал».

Медіарегулятор Литви у березні й травні цього року вже ухвалював рішення про блокування доступу до низки IP-адрес, через які можна було дивитися  російські пропагандистські телеканали.