Лариса Мудрак: «Соціальна реклама – лакмус моральних цінностей суспільства»

20.12.2012

20 грудня 2012 року в Києві у Міському будинку вчителя відбувся ІІІ Національний конгрес «Благодійна Україна», організований ВБО «Асоціація благодійників України». У ньому взяла участь заступник голови Національної ради, голова медіа-ради конкурсу «Благодійна Україна» Лариса Мудрак, яка розкрила тему “Соціальна реклама як інформаційне джерело благодійності”.

У своєму виступі Лариса Мудрак означила законодавче обґрунтування регулювання соціальної реклами, зазначивши, що соціальна реклама – інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку. Також доповідач окреслила основні законодавчі вимоги до соціальної реклами.


Заступник голови Національної ради повідомила, що протягом 2012 року до Національної ради надійшло близько 50 звернень міжнародних організацій, державних органів, громадських організацій, фінансових установ, благодійних фондів на предмет аналізу відповідності аудіовізуальної інформації критеріям соціальної реклами. Переважна більшість звернень спрямована на профілактику і упередження негативних соціальних явищ, були також звернення інформаційно-просвітницького напряму діяльності різних установ.


Лариса Мудрак звернула увагу на типові порушення, які допущені в аудіо- та відеоматеріалах, що надходять до Національної ради для здійснення аналізу щодо відповідності критеріям соціальної реклами.

«Духовно-моральні якості, які визначають рівень соціальної активності та зрілості людини, її культуру, формуються в родині, в системі освіти, а також під впливом різних факторів, зокрема, соціальної реклами», – підсумувала заступник голови регуляторного органу.

Довідково. Тема цьогорічного конгресу – «Суспільство. Інновації. Благодійність». До участі в ньому запрошені члени Асоціації благодійників, представники національних і регіональних благодійних фондів та організацій, викладачі, студенти факультетів соціальної роботи київських вишів, журналісти.

У рамках конгресу відбулося вільне спілкування (за типом ТЕДх) за допомогою спікерів, які є авторитетними особистостями у сфері благодійності, відкрите обговорення проблеми розробки та впровадження інновацій у благодійне середовище, ознайомлення учасників Конгресу з практикою застосування інноваційних благодійних ініціатив та інфраструктурних проектів.

Серед експертів, які виступили перед учасниками конгресу:
Антонова Марина, голова правління МБФ «Україна 3000»
Георгієнко Вадим, Голова ради Міжнародного фонду Взаємодопомоги та соціального інвестування, розробник Доброчин 2.5. «Партнерство»
Іванів Наталя, менеджер з організаційного розвитку проекту «Інтерньюз Україна»
Клименко Андрій, керівник Молодіжного проекту Up Grade
Максимчук Олександр, президент Асоціації благодійників України
Мудрак Лариса, заступник голови Національної ради з питань телебачення та радіомовлення України
Пероганич Юрій, директор «Вікімедіа» в Україні
Рудницька Анжеліка, журналіст, громадський діяч
Саваневський Максим, керуючий партнер цифрової агенції PlusOne
Січкар Маргарита, підприємець, громадський діяч
Рогалін Яків, директор ДБФ «Доброта»
Щербина Петро, засновник інформаційного агентства «RegioNews»
Шеремета Павло, партнер Інституту стратегії Inspira, президент Київської школи економіки


Перейти до вмісту