16 жовтня 2018 року Єврокомісар із цифрової економіки та суспільства Марія Габріель отримала від представників інтернет-платформ та індустрії реклами індивідуальні дорожні карти щодо втілення саморегулівного Кодексу практик протидії дезінформації в Інтернет, опублікованого 26 вересня 2018 року.
Кодекс практик є саморегулівним переліком зобов’язань, які платформи та асоціації, що представляють рекламодавців і рекламну галузь, застосовуватимуть для боротьби з дезінформацією на добровільній основі.
Google, Facebook, Mozilla та Twitter представили детальні індивідуальні дорожні карти, що містять конкретні заходи щодо того, як вони планують застосувати свої інструменти протидії дезінформації. До них належать інструменти забезпечення прозорості політичної реклами, тренінги для політичних груп і виборчої влади, центри європейських виборчих дільниць та більш тісна співпраця з активістами, що здійснюють перевірку фактів тощо.
Торговельні асоціації EACA, EDIMA, IAB Europe, UBA та WFA також підписали Кодекс практик і взяли на себе зобов’язання підтримувати його цілі.
Єврокомісія буде активно сприяти сторонам, що долучилися, та контролювати кроки і ефективність цих дорожніх карт напередодні виборів до ЄС і сподівається на ефективне впровадження Кодексу практик.
Більше інформації за посиланням.
Кодекс практик протидії дезінформації за посиланням.