Громадська рада, що діє при Національній раді, 4 червня провела чергове засідання та ухвалила звернутися до Антимонопольного комітету України з пропозиціями до методик, що стосуються рекламного ринку. Також вона запропонує продовжити терміни обговорення цих документів.
Члени Громадської ради мають пропозиції до проєктів актів Антимонопольного комітету України (АМК), які перебувають на стадії громадського обговорення:
- розпорядження «Про затвердження Методики визначення меж ринків у сфері медіа»;
- розпорядження «Про затвердження Методики визначення меж ринку розповсюдження (поширення) та споживання рекламної інформації».
Секретарка Громадської ради Олена Андрієнко поінформувала, що над проєктами працюють юристи медіагруп і мають до 6 червня остаточно підготувати свої пропозиції та передати на розгляд АМК. А членкиня Громадської ради Наталія Клітна запропонувала звернутися до АМК з пропозицією продовжити термін обговорення, оскільки індустрія мала не досить часу, аби опрацювати документи.
Начальниця юридичного управління Національної ради Олена Ніколаєнко поінформувала, що медіарегулятор давно працює над цими проєктами, і оскільки питання більше стосується медіаринку, до їх експертизи були залучені фахівці, які безпосередньо працюють у медіа. Національна рада подавала свої пропозиції, а нині має погоджувати ці проєкти і тому проаналізує, чи були вони враховані, а відтак ухвалить відповідне рішення.
Громадська рада вирішила, що до 6 червня до АМК буде надіслано два листи, один із конкретними пропозиціями, інший – із проханням продовжити обговорення.
Крім того, члени Громадської ради висловили позицію, що беруть до відома інформацію щодо розгляду зауважень та пропозицій від юридичних осіб, їх об’єднань до проєктів нормативно-правових актів Національної ради (від 28.05.2024) і не мають до неї зауважень.