До переліку медіа, які досліджувалися в Київській області, увійшли газети «Вечірній Київ», «Газета по-українськи», «Хрещатик», «Ділова столиця», «Плюс», інтернет-видання «Київ. Vgorode.ua», «Київ на УП», «Громада Приірпіння», «Лівий берег», «Киевские новости».
Дослідження показало, що станом на серпень 2017 року, присутність героїнь та експерток у київських друкованих медіа коливалася від 0% до 54%, а в інтернет-виданнях – від 0% до 55%, залежно від тематики. Найкраща представленість героїнь та експерток у матеріалах на теми медицини й освіті/науки, найгірша –у матеріалах на теми розваг та війни.
За даними моніторингу, в цілому експертки представлені в 26% матеріалів у досліджуваних медіа, а експерти чоловічої статі – у 74%. Таким же є співвідношення героїнь (26%) і героїв чоловічої статі (74%). Фемінітиви зустрічаються в 32% матеріалів досліджуваних медіа.
Найбільш ґендерно чутливим друкованим ЗМІ Київщини експерти назвали видання «Газета по-українськи», а серед онлайн-медіа – видання «Громада Приірпіння», гендерна чутливість яких складає 34% та 52% відповідно. Під гендерною чутливістю мається на увазі представленість експерток і героїнь та вживання фемінітив.
Проект «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» реалізовується Волинським прес-клубом у партнерстві з Гендерним центром, Незалежною громадською мережею прес-клубів України та за підтримки програми «У-Медіа» («Інтерньюз»).
Джерело “Детектор медіа“