У другій половині 26 травня три робочі групи одночасно обговорювали питання прихованої реклами, розвиток радіо у цифровому середовищі та політику Європейського Союзу щодо цифрового дивіденду.
Українська делегація приєдналася до обговорення майбутнього розвитку цифрового радіо: чи залишиться радіо єдиним видом медіа, що транслюватиметься в аналоговому режимі, чи буде таке радіо спроможне вижити в цифровому середовищі, чи виживе FM-мовлення в майбутньому, яким чином можна впровадити цифрове радіо і якими можуть бути його переваги.
Досвідом розвитку цифрового радіо поділилися колеги зі Швейцарії, які представили радіо «MX Lab» – www.mxlab.ch. Компанія створена у вересні 2009 року в IP-форматі, належить до сегменту суспільного мовлення. За три роки існування завоювала два відсотки медійного ринку Швейцарії. Базується на музичному контенті лише шведської музики. Кожен споживач може бути тут музичним ді-джеєм, оскільки самостійно через інтернет складає свій play-list.
Досвід швейцарців засвідчує, наскільки вигідно така технологія працює для вибору споживача, і як ефективно можна працювати в просуванні свого нового національного продукту. Трансформацію радіо з FM-діапазону в IP вже нині називають відродженням справжнього радіомовлення за сучасних умов. Учасники робочої групи зазначили, що багато людей хочуть бути активними не лише в інтернеті, а й у радіо. Тож треба дати їм таку можливість.