За підтримки Асоціації з питань медіа та навчання Бельгії[1] (MLA) спільно із Центром досліджень медіа та комунікацій Скандинавії [2] (Nordicom) 4 листопада 2020 року пройшов вебінар, присвячений питанню медіаграмотності, в якому взяли участь голова Національної ради Ольга Герасим’юк і працівники відділу міжнародного співробітництва та євроінтеграції Ірина Моцар і Ганна Мазарська.
Під час заходу було представлено матеріали про стан просування медіаграмотності у Фландрії (Бельгія), а також аналіз наявних правових рамок і заходів на підтримку впровадження медіагромотності в освітній процес регіону.
Численні спікери – Енді Демеленаер, Фламандський центр знань щодо цифрової та медіаграмотності (Mediawijs), Наноук Ферхульст, організація «Databuzz», Тім Ван Лієр, компанія «EDUbox», представили практичні проєкти щодо просування медіаграмотності, які вже реалізовані і ще реалізовуються в Бельгії.
Мартіна Чапман, національний координатор програми «Media Literacy Ireland», член експертного комітету Ради Європи з питань якісної журналістики у цифрову еру (MSI-JOQ), презентувала огляд новин та інформацію про заходи щодо просування медіаграмотності в різних країнах, у тому числі щодо нових досліджень, ініціатив і проєктів.
Модераторами заходу стали Мааріт Яаккола (Nordicom) і Саллі Рейнольдс (MLA).
[1] MLA – The Media & Learning Association – міжнародна некомерційна асоціація, створена у 2012 році відповідно до законодавства Бельгії з метою просування і стимулювання медіа шляхом розвитку інновацій, навчання, творчості на всіх рівнях освітнього процесу у Європі.
[2] Nordicom – Центр досліджень медіа та комунікацій Скандинавії – некомерційний осередок, що розміщується в Гетеборзькому університеті (Швеція) і створений з метою просування знань про роль та місце медіа у суспільстві.